Saturday, February 14, 2015

Anonym IP tjeneste

Anonym IP tjeneste


Anonym IP tjeneste
Heisann!! Det er ikke alle anonymiseringstjenestene som fungerer p kvinneguiden. N som et par kjrringer har begynt klage s mye i Ris, ros og tips, s har stalin-tendensene begynt ta seg opp litt i overkant av hva jeg er komfy med. Et par av moderatorene har loggfrt IPen min i en spesiell liste, for holde oversikt over innleggene jeg skriver. De gjr det sikkert med et par av de andre gjestene ogs. Og jeg himler med ynene over hva som slettes- f.eks en kommentar til dommeravhr om hva som er vitsen med avhre dommere, nei fysj, snn kan vi ikke f la st. Terskelen er senket merkbart, det er helt skremmende.
Derfor lurer jeg p hva slags tjenester folk bruker. YouHide fungerer ikke lenger bra p Kvinneguiden. Er det noen andre anonyme sider dere kan anbefale?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.